Like?:)

joi, 2 februarie 2017

Hm...

Neaţa, iubita!
Neaţa, iubita!
E dimineaţă şi domnul meu, pe terasă, se joacă pe telefon. Afară nu e prea frig, cafeaua e călduţă, fumul de ţigară mă învăluie timid și-n minte-mi cântă Should I stay or should I go.
Spre nord, două grupuri de căprioare mai mult se plimbă decât să caute hrană. De pe gard, ca o umbră, Igor vine din peregrinări. Cere să-i deschid uşa către bucătărie, intră zgribulit şi se îndreaptă grăbit spre bibliotecă.
Descânt în continuare cafeaua și-mi plimb ușor degetul pe buza ceștii. Se luminează bine şi co-co-co-urile din curtea păsărilor se înteţesc, domnul meu deja a plecat la treburi.
Merg să mă schimb; în bibliotecă, mâţele colorate, fiecare pe fotoliul ei, în dormitor, două mâţe negre - Jinx, pe sobă, Maşa, între pernele noastre, mă invită la somn. 
Should I stay or should I go?

Un comentariu:

cristina spunea...

stay, stay, stay!

:-D