Like?:)

luni, 8 mai 2017

Pitici, mărgăritare şi trandafiri în start de mai








4 comentarii:

Anonim spunea...

Da'unde sunt piticii din ipsos ?
Mi-e dor de ei ...

simf spunea...

@Anonim - in prima poza, napaditi de iarba :)

Anonim spunea...

Bine !
Se chiama ca sunt la locul lor .
Era in firea lucrurilor sa-i napadeasca iarba ...
Da' Zăvod ce mai face ?
Masha inteleg ca este bine .
Da' Zana scaiețel adica Ciumafaiul de toamna mai vine pe la tine ?
Da' Domnul tau este la fel de intelegator si conciliant ca intotdeauna ?
Asa !
Am intrebat despre toti deoarece am ganduri bune ptr.fiecare in parte .
Acum ,trebuie sa plec - imi pare rau ca nu esti pe Facebook - mi-ai fi fost cumva mai aproape .

simf spunea...

@Anonim - zavod e mare si zurliu, ciumafaiul vine constant in vizita, domnul meu e dincolo de cuvinte. (ma bucur ca te-ai intors)
sunt pe facebook, vezi coltul din stanga, sus, al blogului.

:-D